- PRÉMIOVÉ ODEVY A TECHNOLÓGIE
- POŽIARNA OCHRANA
- VYBAVENIE
- HASIČSKÁ A ZÁCHRANÁRSKA VÝSTROJ
- HASIČSKÁ A ZÁCHRANÁRSKA VÝZBROJ
- DOKUMENTÁCIA, KURZY, ŠKOLENIA
- DARČEKOVÉ PREDMETY
ZÁRUČNÝ A POZÁRUČNÝ SERVIS
Autorizované servisné stredisko strojov HERON, TOHATSU, EXTOL, AMPHIBIO
Kontakt:
Michal Majkút: +421 903 263 075
Zdeno Husárik (hlavný technik): +421 903 842 739, zdeno.husarik@florian.sk
Objednávanie prepravy do autorizovaného servisu Heron (Florian s. r. o.) – čerpadlá, kompresory, elektrocentrály
Pre rýchlejšie vybavenie reklamácie alebo objednávky náhradných dielov na čerpadlá, kompresory, elektrocentrály je potrebné komunikovať priamo s naším autorizovaným servisom a to mailom na adrese info@florian.sk, prípadne telefonicky na číslach +421 903 263 075 alebo 043/430 02 24.
Pri objednávaní prepravy je potrebné nahlásiť nasledovné údaje:
- adresu vyzdvihnutia zásielky,
- reklamačné číslo,
- číslo reklamovaného tovaru a jeho počet,
- hmotnosť balíka,
- druh balenia,
- dátum zakúpenia tovaru pokiaľ je v záručnej dobe/ pokiaľ nie je v záručnej dobe, je dôležité poznamenať, že ide o pozáručnú reklamáciu,
- popis závady,
- pri pozáručnej reklamácii email alebo tel. kontakt na predajňu prípadne na koncového zákazníka.
Elektrocentrály a všetky ostatné stroje, kde je olejová náplň posielajte výlučne na polpalete.
K tovaru musia byť priložené nasledovné doklady:
- záručný list alebo pokladničný doklad pokiaľ je tovar v záruke
- vypísaný reklamačný list
Ak nebudú k záručnej reklamácii priložené príslušné doklady, táto reklamácia bude automaticky považovaná za pozáručnú a náklady spojené s prepravou, manipuláciou a opravou si bude hradiť zákazník podľa platného cenníka.
Balenie:
- tovar do 35 kg(bez olejových a pohonných náplní)-balík
- tovar nad 35 kg – paleta/europaleta. Poprosím Vás upevniť stroj o paletu , nakoľko keď nie je stroj upevnený o palete zvykol sa poškodiť pri preprave.
- kompresor olejový od 25kg – paleta (hlavne 418200, 418211). Poprosím Vás upevniť stroj o paletu,demontovanie vzduchového filtru nakoľko keď nie je stroj upevnený o palete zvykol sa poškodiť pri preprave.
Upozornenie : všetky stroje s olejovou náplňou musia byť upevnené o paletu alebo polpaletu. V prípade, že takýto stroj príde bez polpalety/palety a dôjde k jeho poškodeniu/ vytečeniu oleja/, bude následná reklamácia poškodenia pri doprave považovaná ako neuznaná a vzniknuté náklady na opravu znášať odosielateľ.
Servis nezodpovedá za škody spôsobené:
- nesprávnym balením
- počas prepravy – pri preberaní zásielky odoslanej zo servisu naspäť je zákazník povinný skontrolovať jej stav a v prípade poškodenia spísať s kuriérom škodový zápis, dôležité je na preberací protokol napísať prebraté s výhradou