Nezmeškajte NOVINKY, AKCIE a zľavy

https://www.florianshop.sk/rosenbauer

          

 

NÁJDETE NÁS AJ NA

     

 

 

 

 

 

  1. Úvod
  2. SLUŽBY
  3. Servis Tohatsu, Heron
Servis Tohatsu, Heron

 

 

Kontakt:

Michal Majkút: +421 903 263 075

Zdeno Husárik (hlavný technik): +421 903 842 739, zdeno.husarik@florian.sk

Objednávanie prepravy do autorizovaného servisu Heron (Florian s. r. o.) – čerpadlá, kompresory, elektrocentrály

Pre rýchlejšie vybavenie reklamácie alebo objednávky náhradných dielov na čerpadlá, kompresory, elektrocentrály je potrebné komunikovať priamo s naším autorizovaným servisom a to mailom na adrese info@florian.sk, prípadne telefonicky na číslach +421 903 263 075 alebo 043/430 02 24.

Pri objednávaní prepravy je potrebné nahlásiť nasledovné údaje:

  • adresu vyzdvihnutia zásielky,
  • reklamačné číslo,
  • číslo reklamovaného tovaru a jeho počet,
  • hmotnosť balíka,
  • druh balenia,
  • dátum zakúpenia tovaru pokiaľ je v záručnej dobe/ pokiaľ nie je v záručnej dobe, je dôležité poznamenať, že ide o pozáručnú reklamáciu,
  • popis závady,
  • pri pozáručnej reklamácii email alebo tel. kontakt na predajňu prípadne na koncového zákazníka.

Elektrocentrály a všetky ostatné stroje, kde je olejová náplň posielajte výlučne na polpalete.

K tovaru musia byť priložené nasledovné doklady:

  • záručný list alebo pokladničný doklad pokiaľ je tovar v záruke
  • vypísaný reklamačný list

Ak nebudú k záručnej reklamácii priložené príslušné doklady, táto reklamácia bude automaticky považovaná za pozáručnú a náklady spojené s prepravou, manipuláciou a opravou si bude hradiť zákazník podľa platného cenníka.

Balenie:

  • tovar do 35 kg(bez olejových a pohonných náplní)-balík
  • tovar nad 35 kg – paleta/europaleta. Poprosím Vás upevniť stroj o paletu , nakoľko keď nie je stroj upevnený o palete zvykol sa poškodiť pri preprave.
  • kompresor olejový od 25kg – paleta (hlavne 418200, 418211). Poprosím Vás upevniť stroj o paletu,demontovanie vzduchového filtru nakoľko keď nie je stroj upevnený o palete zvykol sa poškodiť pri preprave.

Upozornenie : všetky stroje s olejovou náplňou musia byť upevnené o paletu alebo polpaletu. V prípade, že takýto stroj príde bez polpalety/palety a dôjde k jeho poškodeniu/ vytečeniu oleja/, bude následná reklamácia poškodenia pri doprave považovaná ako neuznaná a vzniknuté náklady na opravu znášať odosielateľ.

 Servis nezodpovedá za škody spôsobené:

  • nesprávnym balením
  • počas prepravy – pri preberaní zásielky odoslanej zo servisu naspäť je zákazník povinný skontrolovať jej stav a v prípade poškodenia spísať s kuriérom škodový zápis, dôležité je na preberací protokol napísať prebraté s výhradou

NÁHRADNÉ DIELY HERON

NÁHRADNÉ DIELY TOHATSU

 

Servis

Priezvisko *
E-mail *
Mobil
Popis *

Ceny v e-shope sú platné len pri nákupe tovaru cez internet a môžu byť odlišné ako sú ceny v predajni. Na tieto ceny sa nevzťahuje už žiadna iná zľava - pokiaľ nie je uvedené inak. Zákazníkovi, ktorý si osobne vyzdvihne objednaný tovar cez e-shop v našej predajni, bude tovar vydaný až po predchádzajúcom vyzvaní buď telefonicky alebo e-mailom.

                   

Športové trofeje, poháre

PNEUSERVIS

AUTORIZOVANÝ SERVIS

Zákaznícka podpora
(7:00- 15:30h)
Copyright © 2018 FLORIAN, S.R.O., Všetky práva vyhradené
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk