- PRÉMIOVÉ ODEVY A TECHNOLÓGIE
- POŽIARNA OCHRANA
- DARČEKOVÉ PREDMETY
- HASIČSKÁ A ZÁCHRANÁRSKA VÝSTROJ
- HASIČSKÁ A ZÁCHRANÁRSKA VÝZBROJ
- DOKUMENTÁCIA, KURZY, ŠKOLENIA
- VYBAVENIE
ZÁRUČNÝ A POZÁRUČNÝ SERVIS
Autorizované servisné stredisko strojov HERON, TOHATSU, EXTOL, AMPHIBIO
Kontakt:
Michal Majkút: +421 903 263 075
Zdeno Husárik (hlavný technik): +421 903 842 739, zdeno.husarik@florian.sk
Objednávanie prepravy do autorizovaného servisu Heron (Florian s. r. o.) – čerpadlá, kompresory, elektrocentrály
Pre rýchlejšie vybavenie reklamácie alebo objednávky náhradných dielov na čerpadlá, kompresory, elektrocentrály je potrebné komunikovať priamo s naším autorizovaným servisom a to mailom na adrese info@florian.sk, prípadne telefonicky na číslach +421 903 263 075 alebo 043/430 02 24.
Pri objednávaní prepravy je potrebné nahlásiť nasledovné údaje:
- adresu vyzdvihnutia zásielky,
- reklamačné číslo,
- číslo reklamovaného tovaru a jeho počet,
- hmotnosť balíka,
- druh balenia,
- dátum zakúpenia tovaru pokiaľ je v záručnej dobe/ pokiaľ nie je v záručnej dobe, je dôležité poznamenať, že ide o pozáručnú reklamáciu,
- popis závady,
- pri pozáručnej reklamácii email alebo tel. kontakt na predajňu prípadne na koncového zákazníka.
K tovaru musia byť priložené nasledovné doklady:
- záručný list alebo pokladničný doklad pokiaľ je tovar v záruke,
- vypísaný reklamačný list.
Ak nebudú k záručnej reklamácii priložené príslušné doklady, táto reklamácia bude automaticky považovaná za pozáručnú a náklady spojené s prepravou, manipuláciou a opravou si bude hradiť zákazník podľa platného cenníka.
Balenie:
- tovar do 35 kg – balík,
- tovar nad 35 kg – paleta/europaleta,
- kompresor olejový od 25 kg – paleta (hlavne 418200, 418211).
Servis nezodpovedá za škody spôsobené:
- nesprávnym balením,
- počas prepravy – pri preberaní zásielky odoslanej zo servisu naspäť, je zákazník povinný skontrolovať jej stav a v prípade poškodenia alebo aj len podozrenia možného poškodenia, spísať s kuriérom škodový zápis.